22 Mart 2010 Pazartesi

Pişşşşşt !


Ses kontroool bir kiiiiii,
Seees,
Duygu Patlaması, reaktör patlaması, çernobil faciası,
Atom altı parçacıklaaaar ses kontroool.
Dünyanın en güzel şeyisin sen,
kıvırcık kıvırcık.
Binbir ateşle oynuyorum senin gözlerinde,
fisyon füzyon
fisyon füzyon,
ışıl ışıllar, çocuksun.
Dünyayı fıldır fıldır döndürür müyüz parmaklarımızın ucunda senle?
Hediye misin nesin?
Gitme burdan.
Söz verdin zaten,
ben eğer gidecek kadar kötü fena bi kız olursam
-ama olmam-
hadi tut ki oldum,
sen de tut kollarımdan, bırakma.
Şarkı bile söylerim,
'fa'dan girin efendim, ha-ha!
Sonraa pastel boya resimlerimizi çerçeveletip asarım duvarlara
(san'at eserlerimi)
afiş yapıp köprü altlarına da asarım,
eğer başına bi iş gelirse,
kalbimi bile bağışlarım sana ( ve hatta iddia ediyorum, 'I'd leap in front of a flying bullet for you')
ama ağır gelir sana taşıyabilir misin sevgimi?
Ben daha çok seviyorum deme,
sonsuzlarda buluşuruz biz.
Sıfırımız yok.
Kesiştiğimiz yer yok.
Sonsuzluğun bir ucunda seeen, bir ucunda ben,
ortası ikimizin,
öyle işte sevgimiz.

İkimiz ayrı telden çalarız,
'maksat gönüller bir olsun' değil,
hep birmiş zaten.

Öyle işte,
şekerim.


Fa: Ya ben hem seni çok seviyorum, hem de beni şaşırtmanı : )

Vee geç gelen cevap
S: Ben hep şaşırtçam seni. Fafafafa


Belki okursun, seni çok seviyorum sevgilim. Havalara da kalp çizmedim ne zamandır ya neyyyseeeeee .

2 yorum:

  1. :D yerim seni happuru huppuru happuru huppuru...

    YanıtlaSil